Teriakan Ilalang Kecil

YA ALLAH! Apa-apaan ini !? aku penat, ak bosan dengan setiap perkataan mereka, dengan setiap hinaan mereka. kenapa aku !? kenapa selalu aku yang dipojokkan!? apa aku ini tak pantas untuk berada di tengah mereka !?

yh allah, sampai kapan mamaku ngerti.. tentang perasaan yg ada di dalam hatiku!? tentang sbuah tekanan batin Ilalang kecil !?
ak capek yh allah , ak capek !
kenapa ak sllu d fitnah !? knapa ak sll d lupakan !? knapa ak d pjokkan !? KENAPA AKU !?? :(

andai saja allah bisa memendekkan umurku ! :(
ak pgn mengakhiri hidup segera .
semangatku uda patah , harapanku uda sirna .
ak gk ad artiny lg . :(
ak gk bole ngrasain kebahagiaan lagi .. :(

yh allah , peluk aku ! :(

1 Response to "Teriakan Ilalang Kecil"

  1. Sha Nindayy Kirana R S says:
    8 Januari 2011 pukul 08.05

    sabtu malam yg kelabu . :(

    ak terbunuh sepi dan terendam hujan . :(
    ak terjatuh . :(

    saturday night , so poor .
    23.00

Posting Komentar